Hírlevél

Tisztelt Felhasználó!

Előző Hírlevelünkben azt ígértük, hogy beszámolunk a Pro-Lux Soft Kft aktuális fejlesztéseiről, a Bérlux program korszerűsítéséről.

Négy témakört neveztünk meg, amelyről tájékoztatni szeretnénk Önöket : - wBérlux 2.0 windows verzió bővített alkalmazása. - Dos-windows verzió váltás tapasztalatai. - Készülő HR modul rövid ismertetése. - Új igény és hiba bejelentő rendszer bevezetése.

1. Windows verzió SQL adatbázis kezelőkkel történő alkalmazása

Az ”új generációs” Windows alapú Bérlux(wBérlux 2.0) – alkalmazkodva a vállalatoknál már alkalmazott vállalatirányítási rendszerekhez - több típusú adatbázis kezelővel működik, mint ORACLE sql, SyBase sql, MY sql, Informix sql, Interbase sql, MS sql adatbázis kezelők. Programfejlesztőink elkészítették a Utiköltség elszámoló, Munkaruha nyilvántartó, Toborzó modul 2.0 –s verzióját. Partnereink elégedettséggel használják az új program verziót, a szoftverből kinyerhető listák esztétikusak, felhasználó által szerkeszthetők, a képernyők jól áttekinthetők, átjárhatók, könnyen kezelhetők. Felkészítettük a programot a több nyelvű listázásra, ezzel is segítséget nyújtva azoknak a cégeknek, akik tevékenységük vagy menedzsmentjük révén külföldre is riportokat továbbítanak.

2. Dos-windows verzió váltás tapasztalatai

Több Felhasználónk vezetése döntött, hogy a dos-os Bérlux verziót kiváltja az új wBérlux programmal. Jó tapasztalataink vannak a verziócserékről. A program telepítése kb.2 órát vesz igénybe, az aktuális és sok éves archív adatok gyorsan és gördülékenyen konvertálódnak újabb 1 óra alatt. Ez azt jelenti, hogy az felhasználó ugyanazokat az adatokat látja egy időben, külön ikonról indítva dos-os és windows-os felületen is. Az ügyintézők minden esetben gyorsan elsajátították a programkezelését, hiszen csak a windows sajátosságokat kell megtanulni, mivel a Bérlux logikai felépítése hasonló, kiegészítve az új funkciókkal. Az egér kezelés és az ablakok egymásra nyithatósága, illetve a nyomtatók kiválaszthatósága okozta a legtöbb meglepetést a dos-os kezeléshez szokott ügyintézőknek. A Felhasználók könnyen elfogadták az esztétikailag szebb kivitelű, de tartalmában ismert riportokat és a vizuális listagenerátort.

3. Készülő HR modul rövid ismertetése

Jelenlegi és érdeklődő partnereink egyre sűrűbben, felmerülő igényként fogalmaznak meg olyan kérdések, hogy van-e a rendszerünknek HR-t támogató része. Van-e képzés, oktatás , karriertervezés, teljesítményértékelés, kompetencia vizsgálat, vagyis egy úgynevezett HR modul, amely olyan vezetői döntések meghozatalát segítik, melyek nem egyértelmű törvények, szabályok, eljárások keretein belül születnek. Felmerülő igények alapján és a már meglévő HR modulba illő programrészekből kidolgozás alatt áll a wBérlux komplex HR szakértői rendszer. Toborzó , költségtérítés elszámoló és nyilvántartó, munkaruha utalványozó és nyilvántartó moduljaink már másfél éve működnek partnereinknél.

Az új HR felépítését vázoljuk röviden:

HR személyzeti menedzsment

  • Személyügyi nyilv. és szervezeti hierarchia összerendelése
  • Személyügyi nyilv és munkaköri leírások összekapcsolása,
  • Létszámgazdálkodás: létszám hiány, többlet terv-tény analitikák, lekérdezések
  • Operatív inézkedéseket segítő programok: Toborzás: projektszintű pályáztatás, hirdetések, jelentkezők nyilv., levelezések, alkalmassági vizsgálatok, munkaszerződések. Képzés: Beiskolázás, tanfolyam szervezés, költség terv-tény nyilv Létszám csökkentés: munkarend változás, szerződés módosítás, felmondás
  • Teljesítmény értékelés : Szellemi és fizikai dolgozók eredményesség vizsgálat, analitikák, karrier tervezésre alkalmasság.
  • Karrier tervezés : Előmeneteli nyilv., költség terv-tény adatok, előmeneteli teljesítmény értékelés.

Ösztönzés menedzsment

  • Cég specifikus bérfejlesztési segédletek: szolgálati idő, képzettség szerint, egyéni és csoportos bérfejlesztés teljesítmény értékelő lapok lapján.
  • Anyagi ösztönzés: célprémium, jutalom terv-tény nyilv.
  • Szociális és kulturális juttatás, egyéb költségtérítések: Lakás építési támogatás, étkezés, üdültetés, magánpénztári támogatás, mobiltelefon, cégautó használat, utazási költségtérítés, tanulmányi költség.
  • Termeléshez kapcsolódó juttatások: Munkaruha, formaruha, védő és egyéb felszerelések, Munkásszállás támogatás, Munkás szállítás nyilvántartás

4. Új igény és hiba bejelentő rendszer bevezetése.

Aktuális feladataink között szerepel ügyvitelünkben olyan változtatásokat véghez vinni, amelyek segítik a tanácsadói, támogatói kapcsolatainkat, és a szakmai együttműködés hatékonyságát cégünk és partnereink között. Évek óta úgy működünk együtt partnereinkkel, hogy a Bérlux programmal kapcsolatban Felhasználói észrevételt, esetleg hibát vagy új igényt telefonon, postai vagy személyes találkozó formájában rögzíti cégünk képviselője. Segítséget adunk telefonon - ha elégséges a konzultáció, modemen – ha közvetlen programozói beavatkozást igényel a feladat és személyesen – ha erre igény van a feladat elvégzése során. Tapasztalataink azt mutatják, hogy több esetben a Bérlux-val kapcsolatos problémák nem jutnak el hozzánk, vagy az igények nem fogalmazódnak meg konkrétan és ezért nem tudunk időben segíteni.

A rögzített illetve elvégzett feladatok adminisztrálására központosított regisztrációs nyilvántartást vezetünk be.

Hírlevelünkkel egyidőben bevezetjük a ”Programfejlesztést, karbantartást, tanácsadást igénylő munkalapot”.

Igénylő adatai
Cég neve:
Bejelentés dátuma:
Címe:
Bejelentést engedélyező vezető:
Témafelelős és elérhetőségei:

Munkavégzés igénylés
Funkcionális terület leírása: HR, bér, tb. pénzügy, termelés, raktár, informatikai, hardver, egyéb :
Igényelt munkavégzés jellege: hibaelhárítás, tanácsadói, betanítás, szoftver fejlesztés, hardver, egyéb :
Priorítás: Kritikus / Magas / Közepes / Alacsony
Igényelt munkavégzés módja: Telefon / Modem / E-mail / Személyes megjelenés
Részletes leírás (hibajelenség, igényelt és/vagy ajánlott változtatás leírása, okok és következmények ):
Megjegyzés:

Vállalkozói visszaigazolás
Érkeztetés ideje:
módja: Fax / E-mail / Posta / Telefon
Feladatok ismertetése :
Vállalt munkavégzés jellege: hibaelhárítás, tanácsadói, betanítás, szoftver fejlesztés, hardver, egyéb :
Témafelelős és elérhetőségei :
Becsült ráfordítás: nap óra határidő:
Munkavégzés módja: Telefon / Modem / E-mail / Személyes megjelenés
Megjegyzés :

Megrendelő munkavégzés igazolása
Teljesítés során felmerült problémák leírása:
A munkavégzés igazolásának időpontja :
Munka elvégzését igazolom:

Ezt a munkalapot 2003 októbertől megtalálhatják a Web oldalunkon és kitöltve elküldhetik e-mail-ben, vagy az Önök részére postai úton megküldött lapokat kitöltve visszaküldhetik faxon, vagy levélben. A cégünkhöz beérkező lapokat értelmezés után a feladat jellegének megfelelően adjuk ki munkavégzésre. A bejelentőnek visszaigazoljuk a munkát elvégző dolgozónk nevét, elérhetőségét, várható teljesítési határidőt, esetleges vállalási díjat. Fontos a felhasználó részéről a Munkavégzés igénylés rovatainak pontos kitöltése, a feladat pontos behatárolása, hogy képet kapjunk a hibajelenség, az igényelt változtatás jellegéről, ahhoz hogy a Vállalkozói visszaigazolásban pontos megoldási javaslatot, megoldási határidőt tudjunk közölni. A feladat teljesítése után a megrendelő ”Megrendelő munkavégzés igazolása” rovat kitöltésével átveszi az elvégzett munkát.

Kérjük tisztelt Felhasználóinkat, az elkövetkezőkben keressenek minket, minden olyan javaslattal, észrevétellel, amely könnyíti munkájukat, gyorsabbá és hatékonyabbá teszi azt. Szeretnénk kiküszöbölni a hiányosságokat, amely lehet jogszabály értelmezés, üzemeltetési hiányosság, program hiányosság, nem felhasználó barát program működés, új felhasználói igények vagy várjuk ötleteiket a program korszerűsítésére és írjanak bármiről amiben segítségükre lehetünk.

Előre is köszönjük közreműködésüket és további jó munkát kívánunk!