Hírek

Tisztelt Látogató!

Előző Hírlevelünkben azt ígértük, hogy beszámolunk a Pro-Lux Soft Kft aktuális fejlesztéseiről, a Bérlux program korszerűsítéséről.

Négy témakört neveztünk meg, amelyről tájékoztatni szeretnénk Önöket :

  • wBérlux 2.0 windows verzió bővített alkalmazása,
  • Dos-windows verzió váltás tapasztalatai.
  • Készülő HR modul rövid ismertetése.
  • Támogatási igény és hiba bejelentő rendszer bevezetése.

1. wBérlux 2.0 windows verzió bővített alkalmazása.

Az ”új generációs” windows alapú Bérlux (wBérlux 2.0) – alkalmazkodva a vállalatoknál már alkalmazott vállalatirányítási rendszerekhez - több fajta sql adatbázis kezelővel működik, mint Oracle, SyBase, Progress, My sql, Informix, Interbase, MS sql adatbázis kezelők. Programfejlesztőink elkészítették a Beléptető és napi munkaidő nyilvántartó, Útiköltség elszámoló, Munkaruha nyilvántartó, Toborzó, Oktatás-képzés,cafetéria modulok 2.0 –s verzióját. Partnereink elégedettséggel használják az új program verziót, a szoftverből kinyerhető listák esztétikusak, felhasználó által szerkeszthetők, a képernyők jól áttekinthetők, átjárhatók, könnyen kezelhetők. Felkészítettük a programot a több nyelvű képernyő kezelésre, listázásra, ezzel is segítséget nyújtva azoknak a cégeknek, akik tevékenységük vagy menedzsmentjük révén külföldre is riportokat továbbítanak.

2. Dos-windows verzió váltás tapasztalatai

Felhasználónk többsége döntött, hogy a dos-os Bérlux verziót kiváltja az új wBérlux programmal. Jó tapasztalataink vannak a verziócserékről. A program telepítése kb.2 órát vesz igénybe, az aktuális és sok éves archív adatok gyorsan és gördülékenyen konvertálódnak újabb 1 óra alatt. Ez azt jelenti, hogy az felhasználó ugyanazokat az adatokat látja egy időben, külön ikonról indítva dos-os és windows-os felületen is. Az ügyintézők minden esetben gyorsan elsajátították a programkezelését, hiszen csak a windows sajátosságokat kell megtanulni, mivel a Bérlux logikai felépítése hasonló, kiegészítve az új funkciókkal. Az egér kezelés és az ablakok egymásra nyithatósága, illetve a nyomtatók kiválaszthatósága okozta a legtöbb meglepetést a dos-os kezeléshez szokott ügyintézőknek. A Felhasználók könnyen elfogadták az esztétikailag szebb kivitelű, de tartalmában ismert riportokat és a vizuális listagenerátort.

3. Készülő HR modul rövid ismertetése

Jelenlegi és érdeklődő partnereink egyre sűrűbben, felmerülő igényként fogalmaznak meg olyan kérdések, hogy van-e a rendszerünknek HR-t támogató része. Van-e képzés, oktatás , karriertervezés, teljesítményértékelés, kompetencia vizsgálat, vagyis egy úgynevezett HR modul, amely olyan vezetői döntések meghozatalát segítik, melyek nem egyértelmű törvények, szabályok, eljárások keretein belül születnek. Felmerülő igények alapján és a már meglévő HR modulba illő programrészekből kidolgozás alatt áll a wBérlux komplex HR szakértői rendszer. Toborzó , költségtérítés elszámoló és nyilvántartó, munkaruha utalványozó és nyilvántartó moduljaink már másfél éve működnek partnereinknél.

Az új HR felépítését vázoljuk röviden:

HR személyzeti menedzsment

  • Személyügyi nyilv. és szervezeti hierarchia összerendelése
  • Személyügyi nyilv és munkaköri leírások összekapcsolása,
  • Létszámgazdálkodás: létszám hiány, többlet terv-tény analitikák, lekérdezések
  • Operatív inézkedéseket segítő programok: Toborzás: projektszintű pályáztatás, hirdetések, jelentkezők nyilv., levelezések, alkalmassági vizsgálatok, munkaszerződések. Képzés: Beiskolázás, tanfolyam szervezés, költség terv-tény nyilv Létszám csökkentés: munkarend változás, szerződés módosítás, felmondás
  • Teljesítmény értékelés : Szellemi és fizikai dolgozók eredményesség vizsgálat, analitikák, karrier tervezésre alkalmasság.
  • Karrier tervezés : Előmeneteli nyilv., költség terv-tény adatok, előmeneteli teljesítmény értékelés.

Ösztönzés menedzsment

  • Cég specifikus bérfejlesztési segédletek: szolgálati idő, képzettség szerint, egyéni és csoportos bérfejlesztés teljesítmény értékelő lapok lapján.
  • Anyagi ösztönzés: célprémium, jutalom terv-tény nyilv.
  • Szociális és kulturális juttatás, egyéb költségtérítések: Lakás építési támogatás, étkezés, üdültetés, magánpénztári támogatás, mobiltelefon, cégautó használat, utazási költségtérítés, tanulmányi költség.
  • Termeléshez kapcsolódó juttatások: Munkaruha, formaruha, védő és egyéb felszerelések, Munkásszállás támogatás, Munkás szállítás nyilvántartás

4. Új igény és hiba bejelentő rendszer bevezetése.

Aktuális feladataink között szerepel ügyvitelünkben olyan változtatásokat véghez vinni, amelyek segítik a tanácsadói, támogatói kapcsolatainkat, és a szakmai együttműködés hatékonyságát cégünk és Felhasználóink között.

Évek óta úgy működünk együtt partnereinkkel, hogy a Bérlux programmal kapcsolatban Felhasználói észrevételt, esetleg hibát vagy új igényt telefonon, postai vagy személyes találkozó formájában rögzíti cégünk képviselője. Segítséget adunk telefonon - ha elégséges a konzultáció, modemen – ha közvetlen programozói beavatkozást igényel a feladat és személyesen – ha erre igény van a feladat elvégzése során. Tapasztalataink azt mutatják, hogy több esetben a Bérlux-val kapcsolatos problémák nem jutnak el hozzánk, vagy az igények nem fogalmazódnak meg konkrétan és ezért nem tudunk időben segíteni.

A rögzített illetve elvégzett feladatok adminisztrálására központosított regisztrációs nyilvántartást vezetünk be.

A ”Programfejlesztést, karbantartást, tanácsadást igénylő munkalapot” 2003 októbertől megtalálhatják a Web oldalunkon a Felhasználói kapcsolatokban és kitöltve elküldhetik e mail-ben, vagy a kinyomtatott példányt visszaküldhetik faxon, vagy postai úton. A cégünkhöz beérkező lapokat értelmezés után a feladat jellegének megfelelően adjuk ki munkavégzésre. A bejelentőnek visszaigazoljuk a munkát elvégző dolgozónk nevét, elérhetőségét, várható teljesítési határidőt, esetleges vállalási díjat. A munkalap a feladat teljesítésének igazolására alkalmas.

Kérjük tisztelt Felhasználóinkat, az elkövetkezőkben keressenek minket, minden olyan javaslattal, észrevétellel, amely könnyíti munkájukat, gyorsabbá és hatékonyabbá teszi azt. Szeretnénk kiküszöbölni a hiányosságokat, várjuk új felhasználói igényeiket, ötleteiket a program korszerűsítésére és írjanak bármiről amiben segítségükre lehetünk.

Előre is köszönjük közreműködésüket és további jó munkát kívánunk !